piątek, 13 września 2013

projekt tęcza: kolor zielony

Długo nie mogłam zdecydować się na zdobienie w kolorze zielonym.
Przez nadchodzącą jesień chyba opuściła mnie wena.
Zapraszam na zielone, wiosenne zdobienie, na przełamanie tych pochmurnych dni ;)

Ten soczysty odcień zieleni otrzymałam przez połączenie 2 lakierów;
pomalowałam paznokcie dwoma warstwami Wibo, później dodałam jedną warstwę limonki od Miss selene.

Użyłam:
Wibo express growth nr 263 (zielony)
Miss selene nr 215 (limonka)
Butterfly collection maxima brak nr (ciemny zielony)
Miss selene nr 13 (żółty)




7 komentarzy:

  1. bardzo fajnie to wygląda. W tych paznokciach czuć wiosnę, a do niej daleko.. ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło bardzo wiosennie i naprawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. do mnie nie przemawia kolor zielony na paznokciach ale efekt bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  4. O jakie śliczne :)
    na blogach obserwuję coraz więcej zieleni, chyba czas zainwestować ;)

    Podoba mi się wzorek na kciuku, wyszło serduszko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak jak nie lubię zieleni na paznokciach, to u Ciebie wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę pomysłów na zdobienia, są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.