niedziela, 25 października 2015

31DC2015 podsumowanie / round up post

Minął już prawie miesiąc od zakończenia Wyzwania. Dziś chciałabym wam pokazać wszystkie zdobienia, jakie zmalowałam. (A tutaj zobaczycie podsumowanie zeszłorocznej edycji.)
Cieszę się, że udało mi się zrobić wszystkie tematy i na pewno wezmę udział w kolejnej edycji :D
Wszystkie zdjęcia są podlinkowane do postów.
Macie swoich ulubieńców? ;)

It's been almost a month since the end of the Challenge. Today I'd like to show you all the manicures I created. (Also, you can see a similar round-up of last year's edition here).
I'm happy I managed to paint all the prompts and I'm definitely doing it next year as well :D
All the photos are linked to their posts.
Do you have your favourites? ;)

KOLORY / COLOURS:

 
 
  
  
  
STYLE / STYLES
 
  
  
 
  
 
 
  
INSPIRACJE / INSPIRED BY
 
  
 
 
  
 
 

12 komentarzy:

  1. bardzo mi się podobały twoje owocowe zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne, gratuluję wytrwałości, bo pracy i czasu projekt sporo wymaga. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, wszystkie są bardzo ładne, nie potrafię wybrać najlepszego :P

    OdpowiedzUsuń
  4. tęcza, gradient, zwierzęce, half moon, gradient, król lew, harry potter, supernatural, tutorial <333333333 w tych jestem zakochana, ale wszystkie są śliczne! Jakbym miała wybrać jedno to król lew <3333 Gratuluję ukończenia wyzwania i za rok też robimy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdobienia. Zachwycałam się każdym z osobna, a teraz widzę je razem. Mam nadzieję, że widzimy się w wyzwaniu za rok, jak mówi belgijska :D Mam pytanie, skąd można ściągnąć baner ukończenia wyzwania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sarah wrzuca je na swojego bloga jakiś czas po zakończeniu wyzwania ;) o tutaj: http://www.chalkboardnails.com/2015/10/31-day-challenge-2015-finisher-badges.html

      Usuń
  6. Wszystkie świetne, ale najwięcej podobały mi sie owocowe wariacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie bardzo ładne ale najbardziej podobają mi się te Patter :) czeresienki/wisienki wyglądają bosko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie zdobienia są świetne, podziwiam, że tak codziennie zmieniałaś paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześwietne zdobienia <3 Gratuluję wytrwałości, podziwiam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.