niedziela, 6 października 2013

obłoczki na błękitnym niebie ;)

Moja propozycja na drugi tydzień projektu Zmalowane melodie u Mix Of Life ;)
Tym razem malowałyśmy pazurki do piosenki "Oprócz błękitnego nieba"
Jak widać - ja tytuł wzięłam bardzo dosłownie :p 
Tak więc powstało wakacyjne błękitne niebo z białymi obłoczkami ;)

Przepraszam za niedomyte skórki - malowałam pazurki wieczorem i jakimś cudem nie zauważyłam ;/


Użyłam:
Miss sporty clubbing colours nr 456 (błękit)
Safari nr 56 (biały)





11 komentarzy:

  1. na pewno fajnie patrzy się na takie pazurki podczas brzydkiej pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam taki sam pomysł, ale moje nie wyszły tak świetnie jak Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wygląda ;) Czy malowałaś ten lakier biały safari bezpośrednio na paznokieć? Jeśli tak, to jak go oceniasz? Szukam czegoś białego co dobrze kryje i nie jest za gęste ;) Pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chmurki robiłam sondą do kropeczek, biel przykryła błękit bez problemów ;) jeśli chodzi o malowanie całych paznokci na biało, to Safari przy dwóch cieniutkich warstwach daje mi idealne krycie ;) schnie dość szybko więc nakładanie tych dwóch warstw nie jest problemem. w dodatku lakier kosztował mnie 3 zł, więc jestem jak najbardziej na tak :D

      Usuń
  4. Przeczytalam post, zapowiada sie super! Gdzie go kupilas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sklepie z biżuterią. widziałam je też w sklepach typu 'wszystko po 3zł' albo jakiś małych sklepikach czy na targu ;) będziesz musiała poszukać, bo żadna sieciowa drogeria raczej ich nie sprzedaje - przynajmniej ja w żadnej nie widziałam ;)

      Usuń
  5. I już tęsknię za takim letnim niebem...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.