sobota, 11 stycznia 2014

brokatowe

Pazurki wykonane jedną z najszybszych i najlepszych metod - czyli lakier kolorowy + topper.
Brokat od essence, którego użyłam, nie jest co prawda topperem, ale do krycia potrzebuje 3 warstw, więc jedna nałożona na inny lakier wydaje się być jedynie topem ;)

Zdobienie pięknie błyszczało się w słońcu (którego tej zimy nam nie brakuje ;D)
I na żywo wyglądało o niebo lepiej niż na zdjęciach.


Użyłam:
Miss sporty clubbing colours nr 036 (brąz)
Essence colour&go nr 72 time for romance (brokat)




na nieostrym zdj widać połyskujący kolorowy brokat, który znajdziemy w lakierze od essenca ;)

9 komentarzy:

  1. no ładne połączenie :D ten lakier brokatowy bardzo podoba mi sie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie, lubię tego typu dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten brokacik ale do tej pory nosiłam go tylko raz i to jeszcze solo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w sumie też użyłam go ze 3 razy i sobie leżał :p dopiero ostatnio jakoś mi się rzucił w oczy i urozmaiciłam nim ten brąz ;)

      Usuń
  4. ciekawie je zestawiłaś, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.