sobota, 15 marca 2014

posrebrzana mięta

Dziś chciałam Wam pokazać takie proste zdobienie 
z dwoma fajnie ze sobą współgrającymi kolorami ;)

Kończy się limitowana seria piasków z Lovely
i są przecenione na 4,29 zł, więc do mojego białego
dokupiłam jeszcze pozostałe dwa - srebrny i złoty.

Najpierw zdobienie ze sreberkiem ;D


Użyłam:
Lovely snow dust nr 3 (srebrny piasek)
Golden rose rich color (miętowy)

 (przepraszam za 'błysk' na zdjęciu, ale nie miałam czasu zrobić nowego
a wiem, że i tak wszystkie wiecie co to za lakier ;D )




6 komentarzy:

  1. Muszę jakiś taki kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ;) ja juz piaski z tej limitki odpuscilam sobie :). Ale jak promocja to pewnie się skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne :) uwielbiam te piaski !

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze a u mnie nie było tych lakierów :c ubolewam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zjechałam z pół Krakowa żeby znaleźć złoty ;p

      Usuń
  5. ten niby rufian z tą kolorystyką jest cudowny :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.