poniedziałek, 16 stycznia 2017

#CreativeNailParty: Winter colors

Biorę udział w nowym paznokciowym projekcie organizowanym przez theCieniu (więcej info).
Przyznaję, że na pierwszy tydzień ("kolory zimy") miałam zrobić gradient, ale holo wygrało ♥

I'm taking part in a new nail art challenge organised by theCieniu (more info).
I have to say that for this prompt I thought about gradients but then I decided to go holo ♥


Użyłam: / I used:
Born pretty base coat
Born pretty seal coat
Indigo holo silver
Wibo extreme nails 34
płytka BP-01 / BP-01 stamping plate 


I błyszcząca tęcza! / And the sparkly rainbow! 



7 komentarzy:

  1. Przepięknie się błyszczy! Ja jeszcze nie zdążyłam nic zmalować na ten tydzień ;)
    ps. niedawno postanowiłam założyć swojego bloga: http://nail-crazinesss.blogspot.com
    Zapraszam do odwiedzania, obserwowania i komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śnieżynki na holo wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też biorę udział w tym wyzwaniu (pewnie za jakieś 2h, jak skończę ogarniać zaległości na blogach to opublikuję swoją interpretację), ale na holo jakoś nie wpadłam. Twoja propozycja wygląda genialnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.