niedziela, 29 kwietnia 2018

spring butterflies

Dziś zapraszam na kolejne wiosenne zdobienie - gradient i motylki :)
Użyłam płytki BP-L088 z BornPrettyStore.

Today I'd like to show you another spring mani - gradient with butterflies :)
I used BP-L088 stamping plae from BornPrettyStore.

Poniżej widzicie wielkość wzorów.
Below you can see the sizes. 

Płytka zabezpieczona jest niebieską folią - nie zapomnijcie odkleić jej przed użyciem ;)
The plate has a blue foil for protection - don't forget to remove it before stamping :) 

A teraz zdobienie. Na pomarańczowo-żółto-zielonym gradiencie odbiłam czarne motylki.
Spójrzcie na pozostałe słodkie wzorki z płytki - na pewno zagoszczą na moich paznokciach ♥

And the manicure. I did an orange-yellow-green gradient and stamped it over with a black polish.
Also - look at the other cute designs from this plate - I'm sure I'll be using most of them ♥

Użyłam / I used
Sally hansen xtreme wear 139 white on
Moyra stamping polish 06
Kiko355
Revlon 110 marmalade
Sophin 67
Sally hansen insta-dri top coat
płytka BP-L088 / BP-L088 stamping plate


Nie zapomnijcie użyć kodu na 10% rabatu podczas zakupów! ;)
Don't forget to use this 10% off code while shopping! ;)
HNBQ10

1 komentarz:

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.