czwartek, 31 maja 2018

pug nails

Dziś zapraszam na płytkę z mnóstwem psiaków :D
Jest to L016 z BornPrettyStore.

Today I'd like to show you a plate with lots of dogs :D
It's L016 from BornPrettyStore.

Poniżej widzicie wszystkie wzorki.
Below you can see all the designs. 

Płytka zabezpieczona jest niebieską folią - nie zapomnijcie odkleić jej przed użyciem ;)
The plate has a blue foil for protection - don't forget to remove it before stamping :) 

Piesków jest dużo, więc trudno się zdecydować. Ja wybrałam mopsa :)
It's hard to chose from all the dogs. I went for pugs :) 

Użyłam / I used
Golden rose rich color 44
Safari 31
Wibo extreme nails 34
Sally hansen xtreme wear 139 white on
Sally hansen insta-dri top coat
płytka 春の歌-L016 / 春の歌-L016 stamping plate 


Nie zapomnijcie użyć kodu na 10% rabatu podczas zakupów! ;)
Don't forget to use this 10% off code while shopping! ;)
HNBQ10

4 komentarze:

  1. Bardzo ładnie! Ja nigdy nie potrafiłam się obsługiwać taką płytką niestety :D

    W wolnej chwili zapraszam do siebie https://natkaopowiada.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.