niedziela, 23 września 2018

31DC2018: Day 23 - inspired by a movie

Miał być film, ale zrobiłam anime - Atak Tytanów.
Poniżej jeden z głównych bohaterów - Eren, jako człowiek i tytan. Wszystko malowane ręcznie :)
Znacie ten serial?

It was supposed to be a movie but I chose anime - Attack on Titan.
Here's one of the main characters, Eren in both human & titan form. Everything hand painted :)
Do you know this series?

Użyłam / I used
Golden rose rich color 114
Sophin 61
farbki akrylowe / acrylic paints
Sally hansen insta-dri top coat 



Poniżej znajdziecie moje zdobienia z poprzednich edycji:
Below you'll find my nail arts from previous editions:

2017 - tutaj / here 

2016 - tutaj / here 

2015 - tutaj / here 

2014 - tutaj / here 

2 komentarze:

  1. Anime też spoko :) Dawno żadnego nie oglądałam, o tym coś słyszałam, ale nie oglądałam go :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serialu nie znam ale zdobienie jest cudowne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.