poniedziałek, 25 lutego 2019

cacti nails

Dziś zapraszam na jeden z moich ulubionych motywów - kaktusy :D
Użyłam roślinnej płytki z Born Pretty Store o nazwie Harunouta L036.

Today I'd like to show you one of my favourite themes - cacti nails :D
I used a floral stamping plate from Born Pretty Store - it's called Harunouta L036.

Jak widzicie, na płytce znajduje się dużo roślin i wzorków związanych z ogrodnictwem.
Moje paznokcie są teraz dość krótkie, ale pewnie większości z nich mogłabym użyć.

As you can see, there are many plants and garden related images on this plate. 
My nails are quite short now but I still could fit most of the designs on them.

Płytka zabezpieczona jest niebieską folią - nie zapomnijcie odkleić jej przed użyciem ;)
The plate has a blue foil for protection - don't forget to remove it before stamping :)  

W zdobieniu najpierw pomalowałam paznokcie na biało, a potem jasnożółtym marmurkiem. Zrobiłam stemplowe naklejki, które ułożyłam na prawie zaschniętej bazie. Na koniec błyszczący top.

For the manicure I first painted my nails white, then with the light yellow speckled polish. I made stamping decals and placed them on an almost dried base. Sealed it all with a glossy top coat. 

Użyłam / I used
Lemax lakier kwadrat
Sally hansen xreme wear 139 white on
Kiko 391
Golden rose rich color 13
Moyra stamping polish 06
Sally hansen insta-dri top coat
płytka / stamping plate 春の歌-L036



Nie zapomnijcie użyć kodu na 10% rabatu podczas zakupów! ;)
Don't forget to use this 10% off code while shopping! ;)
HNBQ10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.