wtorek, 13 sierpnia 2013

limonkowe z ozdobami

Wczoraj było bardzo stare zdobienie, więc dziś dla odmiany - aktualne ;)


Użyłam:
Wibo wonder nails collection color power nr 2 (limonkowy)
IsaDora wonder care nr 401 (top coat)
ozdoby - fioletowe kwadraty

Niestety ten mój limonkowy lakier jest już u kresu swojego życia :/ Trochę zgęstniał i na niektórych pazurkach wyszły bąbelki.
Trochę szkoda, bo uwielbiam jego kolor, ale z drugiej strony - będzie pretekst żeby kupić nowy o podobnym odcieniu :D


Aparat nie chciał uchwycić tego soczystego (prawie neonowego) odcienia. Na zdj poniżej jest on prawie taki jak w rzeczywistości. Nie zwracajcie uwagi na przekolorowaną skórę :P


7 komentarzy:

  1. Kwadraty wyglądają super w tym zdobieniu, domyślam się, że trochę czasu zajęło ich układanie :]

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne :) takie równiutkie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, co za precyzja :D mnie by się "dziubać" tymi kwadracikami nie chciało :) - podziwiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Musiałaś długo je układać :)
    Bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ kontrast, uwielbiam takie, ja mam teraz bzika na połączenie intensywnego zielonego i różu. Że Ci się chciało tak je układać :P ale efekt jest naprawdę super

    OdpowiedzUsuń
  6. przepięknie! nawet nie wiesz jak mi się takie połączenie kolorów podoba.. do tego to układnie.. szcun:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.