piątek, 16 sierpnia 2013

spun sugar rainbow nails

Dziś kolejne zdobienie wykonane jakiś czas temu ;)
Jest to bardzo kolorowa tęcza 3D, wykonana metodą spun sugar.
Bardzo podobał mi się efekt końcowy i to, że czuć było te paseczki w dotyku ;)

Znacie tę metodę zdobienia paznokci? ;)


Użyłam:
Eveline 8w1 (odżywka, której zawsze używam jako bazy, dlatego zwykle jej tutaj nie wymieniam;) )
Miss sporty et voila! nail tip whitener (biały)
Miss sporty clubbing colours nr 344 (jasny fiolet)
Wibo express growth nr 132 (różowy)
Sensique nature code nr 272 quince flower (łososiowy?)
Miss selene nr 13 (żółty)
Essence coloug&go nr 39 lime up! (limonka)
Butterfly collection maxima brak nr (zielony)
Safari trendy colours brak nr (turkus)
Miss selene nr 221 (niebieski)
Miss selene nr 223 (granat)
Essence colour&go nr 35 movie star (szary - użyłam go, żeby przyciemnić ten fiolet z wibo)
Wibo french duo color nr 03 (fiolet)





11 komentarzy:

  1. Super są :) Jeszcze nie miałam okazji próbować tej metody, ale w najbliższym czasie na pewno zagości na moich paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne :) nie znam tej metody :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej metody...czego się człowiek dowie na tych blogach :] chętnie bym się dowiedziała jak to wykonać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jest to wcale trudne, zrobię w najbliższym czasie tutorial ;)

      Usuń
  4. świetny efekt ^^
    nie znam tej metody ale zaraz się dokształcę na yt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt rewelacyjny :) Nie znam tej metody ale poszukam więcej informacji bo daje bardzo fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. efekt jest cudowny :D nigdy nie próbowałam tej metody :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna i bardzo oryginalna tęcza :D podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.