niedziela, 27 lipca 2014

kropki na turkusie

Dziś zdobienie, które wykonałam już drugi raz w tym tygodniu ;D
Nie przypominam sobie, żebym wcześniej odwzorowywała jakąkolwiek z moich prac,
a już na pewno nie w tak krótkim odstępie czasu. "Prototyp" tego zdobienia wykonałam na urodziny
mojej współlokatorki (którą możecie kojarzyć z komentarzy jako Rudą Anię ;D) we wtorek.
Zdobienie, które widzicie zmalowałam wczoraj, tj. w sobotę.

Jest bardzo proste - piaskowy lakier i brokatowy top, ale jednak jakoś mnie zauroczyło ;)
W rzeczywistości wygląda lepiej niż na zdjęciach, które, z wyjątkiem ostatniego,
zrobione na słońcu.


Użyłam:
My secret sandy nr 173 sea green (piaskowy)
Essence nail art special effect topper nr 22 black dress and white tie (brokatowy)




w cieniu:

6 komentarzy:

  1. Też właśnie noszę ten topper ♥ Ślicznie wygląda na tej zieleni ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale pięknie się na paznokciu rozkłada ten topper, całość wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie jest tak idealny i troszkę mu pomagam sondą ;) ale ogólnie jest dobrze napakowany brokatem, więc bez poprawek też się ładnie prezentuje ;)

      Usuń
  3. mam podobny top z golden rose :) fajna kompozycja kolorystyczna

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetny jest ten "dalmatyńczyk"! Chyba muszę się przejść do natury :))

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie się prezentuje ten topper :) !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.