piątek, 4 lipca 2014

motylki na turkusie

Dziś chciałabym Wam pokazać kolejne zdobienie na pazurkach Kasi.
Są to ręcznie malowane piaskowe motylki.
Pierwszy raz wykonywałam takie zdobienie, ale myślę, że wyszło bardzo fajnie.
Kasia była zadowolona, a to chyba najważniejsze ;D
Przepraszam za niedomyte skórki - dopiero na zdjęciach to zauważyłam ;/


Użyłam:
Lemax mini max brak nr (turkusowy)
Wibo wow glamour sand nr 2 (różowy piasek)
Miss sporty nr 080 (czarny)
czarna farbka akrylowa



zdjęcia w sztucznym świetle:


13 komentarzy:

  1. świetnie wyglądają na tej bazie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdobienie śliczne.. takie proste :D
    mam te same farbki akrylowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrz , z początku myślałam, że to naklejki :) Prześliczne Ci wyszły ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyszły motylki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasia była więcej niż zadowolona i nie ma co się dziwić..;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne te piaskowe motylki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne motylki :)
    Podoba mi się też kolor bazowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spoko skórki według mnie. Zdobienie tesh moze byc.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na zdjęciach skórki zawsze wyglądają gorzej niż w realu, więc nie ma się co przejmować. Ładny ten bazowy kolorek

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne są, tak teraz rozkminiam czy kiedykolwiek miałam ten motyw na pazurkach, musze zdecydowanie nadrobić :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.