sobota, 27 grudnia 2014

winter mani 1

Dziś chciałabym wam pokazać moje ręcznie malowane płatki śniegu. Robiłam je po raz pierwszy, więc idealne nie są ;p No i  zdjęcia, robione w sztucznym świetle, przekłamują rzeczywisty kolor czerwieni.
(Prawdziwy odcień lakieru możecie zobaczyć tutaj)
Malowałyście już śnieżynki tej zimy?
Jeśli tak, proszę o linka w komentarzu, chętnie obejrzę ;)

Today I'd like to show you my hand-painted snowflakes. I did them for the first time, so they're far from perfection ;p Also, the photos were taken in artificial light and the vivid red looks weird. 
(You can see its real colour here)
Have you created any snowflakes manis this winter?
If so, please give me a link in the comment, I'll be happy to take a look ;)


Użyłam: / I used:
Virtual fashionmania nr 190 all my love (czerwony/red)
biała farbka akrylowa / white acrylic paint
Sally hansen insta-dri top coat




11 komentarzy:

  1. ale piękne śnieżynki! Cudowne, precyzyjne i takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sencilla y bonita. muy navideña, me gusta!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudownie :) ja nie malowałam, ale jeszcze wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super :) ja odbijałam stempelki, więc chwalić się nie będę, bo się nie wysiliłam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. jedyne śnieżynki w moim wykonaniu tej zimy to stemple :D ładnie Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne śnieżynki i cudna czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. namalowane idealnie :) śliczne połączenie

    OdpowiedzUsuń
  8. Malować nie malowałam, ale za to stemplowałam ;-D Bardzo ładnie wyszyły Ci te śnieżynki!

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, naprawdę fantastyczne <3
    i to połączenie kolorów super tu wygląda.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.