wtorek, 14 lipca 2015

klipsy do zmywania lakieru

Dziś chciałabym wam pokazać bardzo przydatny gadżet do zmywania brokatowych i piaskowych lakierów - mowa o klipsach wielokrotnego użytku. Taki zestaw to świetny zamiennik "metody foliowej", ponieważ klipsy są równie skuteczne, a ponadto łatwiejsze i szybsze w użyciu.
Zestaw zawiera dziesięć klipsów. Mój pochodzi z allegro (BajSzer), ale pewnie znajdziecie podobne na ebayu itp.

Today I'd like to show you a very useful gadget for removing glitter and textured polishes - it's a set of reusable keepers. The clips are a perfect substitute for the 'foil method' because they're not only as effective, but also much easier and quicker to use.
The set consists of ten clips. Mine is from BajSzer, but you can probably find it on ebay and other sites as well.




Proces jest tak prosty, że nie potrzeba żadnego komentarza :) Spójrzcie na zdjęcia:
The process is so easy, it doesn't need any comments really :) Just look at these photos:








Po około 5 minutach możemy zdjąć klipsy.
After about 5 minutes you can take them off.



Na koniec, musimy zmyć pozostałości, co zajmuje niecałą minutę.
Finally, we have to clean up what's left, which takes less than a minute.


Używacie "metody foliowej", a może macie taki zestawik? Co o nim myślicie? :) 
Do you use the 'foil method' or maybe have a similar set? What do you think about it? ;)

20 komentarzy:

  1. Fajna sprawa ;) muszę się też w takie klipsy zaopatrzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę się zaopatrzyć, świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamówiłam taki zestaw na Aliexpress - swojego jeszcze nie macałam, ale dobrze wiedzieć, że działa i ułatwia życie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygodny gadżet - zawijanie paznokci w folię jest mega kłopotliwe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A jaka oszczędność czasu i denerwować się nie trzeba, że coś spada.. Świetny motyw! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O! To jest to! Zawsze przy metodzie foliowej klnę jak szewc gdy po raz enty próbuję nałożyć folię a ona nie chce współpracować! Zwłaszcza na prawej dłoni coś musi pójść nie tak... I spada, bo się coś źle zagnie... A tu taki fajny gadżet! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurcze super, i bez problemu zejdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale czadowe! Ja w sumie rzadko kiedy używam brokatow, ale takie cacko by mi się przydało bo barwienie się z folią jest upierdliwe ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam i podzielam Twój entuzjazm ;-) Choć u mnie klipsy służą do zdejmowania hybryd bo sama używam bazy peel off.

    OdpowiedzUsuń
  10. właśnie mam zamiar zamówić takie klipsy :D to ściągania hybryd ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się zawsze męczę z brokatami i piaskami, bo nigdy mi się nie chce tej folii zakładać xD Ostatnio właśnie myślałam o czymś takim ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo zajebioza, chyba też sobie zamówie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne :) Aktualnie czekam na przesyłkę z podobnym gadżetem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. hehe niezłe rozwiązanie! chyba je zamówię :D

    OdpowiedzUsuń
  15. chodzą za mną te klipsy i pewnie je w końcu zamówię ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna sprawa. Ciekawe jak sprawdziłyby się w przypadku zmywania hybryd. Chociaż pewnie aceton szybko parowałby i nic z tego nie wyszyło. Tak czy inaczej gadżet ułatwiający sprawę. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super gadżecik! ;)
    i życie staje się łatwiejsze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.