środa, 1 lipca 2015

recenzja płytki BP-16 (stamping plate review) + manicure

Dziś chciałabym wam pokazać kolejną płytkę z BornPrettyStore.
Jest to zwierzęca BP-16. Możecie ją znaleźć w dziale nail art - tutaj.

Today I'd like to show you another stamping plate from BornPrettyStore.
It's animal inspired BP-16. You can find it in the nail art section - here.


Na płytce znajdziecie dwa duże i kilka mniejszych wzorków.
There are two big and several smaller designs on the plate.


Płytka zabezpieczona jest niebieską folią - nie zapomnijcie odkleić jej przed użyciem ;)
The plate has a blue foil for protection - don't forget to remove it before stamping :)


Poniżej możecie zobaczyć wszystkie wzorki z płytki BP-16.
Below you can see all the designs from BP-16.


I na koniec zdobienie wykonane przy pomocy tej płytki.
Do stworzenia brązowo-żółtych żyraf użyłam stemplowych naklejek.
Na pewno wykorzystam też niedługo motyw panoramy safari ;D

Finally, the manicure I created with this plate.
I used reverse stamping to get brown and yellow giraffes.
And I'm definitely going to use this safari panorama in my manicure soon ;D


Użyłam: / I used:
Miss sporty clubbing colours nr 455
Editt cosmetics matt nr 4
Lemax minimax brak nr
Sally hansen insta-dri to coat
płytka BP-16 / BP-16 stamping plate



Nie zapomnijcie użyć kodu na 10% rabatu podczas zakupów! ;)
Don't forget to use this 10% off code while shopping! ;)
HNBQ10

12 komentarzy:

  1. Mam i bardzo ją lubię. Żyrafki są urocze!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A chciałam ją wybrać do testów:) fajne te żyrafki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ŻYRAFKI! Kocham żyrafki, ostatnio mam na nie fazę i kupuję wszystko z ich motywem.
    Także mnie kupiłaś, paznokcie są genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziaki <3 świetnie Ci wyszły te żyrafkowe naklejki! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mnie nęci ta płytka, ale jakoś ciągle pojawiają się inne, których też pożądam - ach te wybory :P

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne żyrafki ;) zebra też jest fajna na płytce

    OdpowiedzUsuń
  7. Safari-panorama wymiata z tej płytki. Nie mogę się doczekać zdobienia z nią ;-) Twoje żyrafki też fajnie wyglądają - choć zastanawiam się, czy nie pasowałoby do nich bardziej brązowo-żółte tło ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. a to żyrafa ;) mi się podoba ta zieleń ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna ta płytka, słodziutkie żyrafki <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.