wtorek, 1 września 2015

31DC2015: Day 01 - red nails

Tegoroczne 31-dniowe Wyzwanie Paznokciowe właśnie się zaczęło! :D
Pierwszego dnia malujemy paznokcie na czerwono. Ja zrobiłam truskawkowe stemplowe naklejki.

This year's edition of 31 Day Nail Art Challenge has just started! :D
For the first prompt, red nails, I chose to do some reverse stamping with strawberries.


Użyłam: / I used:
Virtual fashionmania nr 190 all my love
Essence nail art stampy polish nr 002 stamp me! black
farbka akrylowa / acrylic paint
Sally hansen extreme wear nr 300 white on
Sally hansen insta-dri top coat
płytka Y004 / Y004 stamping plate




W zeszłym roku użyłam piaskowej czerwieni - zapraszam tutaj.
Last year I used a textured nail polish - you can see it here.

13 komentarzy:

  1. śliczne, jeszcze w letnim klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że dodajesz zdobienia też z zeszłego roku do wglądu- fajny pomysł! :)) PS. Jedziemy z tym koksem! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie :) O jak ja tęsknie za truskawkami :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale słodziutkie truskawy <3 Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. truskaweczki piękne! uwielbiam ten motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Truskawki w sam raz do schrupania! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne truskaweczki ♥ I łał, widać niezły postęp przez ten rok! :D Brawo ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyzwanie 31 ambitne :-) ale jakie super :-):-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.