poniedziałek, 14 września 2015

31DC2015: Day 14 - flowers

Tematem na dziś są kwiaty. Zdecydowałam namalować niebieskie na moim ulubionym pastelowym żółtym. Nie jestem w pełni zadowolona z tego zdobienia, bo kiedy je malowałam (wczoraj, późno w  nocy), wyglądały lepiej. No ale, zapraszam niżej - oceńcie same ;)

Today's prompt are flowers. I decided to create some blue ones on my favourite pastel yellow.
I'm not fully satisfied with the effect because when I was doing them, yesterday late at night, they seemed to be nicer. Anyways, check them out below ;)


Użyłam: / I used:
Simple beauty mini nr 218
farbki akrylowe / acrylic paints
Sally hansen insta-dri top coat 



W zeszłym roku też robiłam ręcznie malowane kwiaty :)
Last year I also created hand-painted flowers :)

18 komentarzy:

  1. It is very pretty this manicure *__*
    Kisses
    Marghe

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne, śliczny ten żółty jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie :D Ja dzisiaj zrobiłam stemplową naklejkę i pierwszy raz mi wyszła jak chciałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne, nienachalne mani! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolor bazowy i bardzo pasują do niego niebieskie kwiatuszki :) Już nie pamiętam kiedy coś malowałam ręcznie, chyba muszę to zrobić, bo mi się całkiem ręce rozleniwią od tych stempli :D

    OdpowiedzUsuń
  6. myślałam, że to suszone niezapominajki :) ślicznie ci wyszły! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co Ty kobieto widzisz w nich złego, przeca one są cudowne :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kolor tego lakieru! ;-) Super kwiatki Ci wyszły - ładnie zmalowane ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja kwiatki :) superaśne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jedne z fajniejszych kwiatków jakie ostatnie widziałam. Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem, co Ci się w nich nie podoba, są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie tam się bardzo podobają, a kolorki są świetne :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.