sobota, 31 października 2015

Halloween nails

Jak wszyscy wiece, mamy dziś Halloween.
Chciałabym wam pokazać dwa bardzo proste zdobienia wykonane przy pomocy jednej płytki ;)

As you all know today's Halloween.
I'd like to show you two very simple manicures created with one stamping plate :)

Pierwsze z nich zainspirowane zostało dyniowymi lampionami. To paznokcie mojej siostry:
The first one was inspired by jack-o'-lanterns. These are my sister's nails:

Użyłam: / I used:
Lovely balitc sand nr 8
Essence nail art stampy polish nr 002 stamp me! black
Sally hansen insta-dri top coat
płytka hehe 057 / hehe 057 stamping plate 


Drugim zdobieniem są nietoperze i straszny zamek na radioaktywnej zieleni.
To oczywiście moje paznokcie (i prawa ręka, której nie pokazuję tutaj często, głównie dlatego, że jeszcze nigdy nie udało mi się zrobić jej przyzwoitego zdjęcia ;p)

The second manicure combines some bats with a spooky castle on a toxic green background.
And these are my nails (and it's my right hand, which you don't see very often here, because I've never been able to take a decent photo of  it ;p)

Użyłam: / I used:
Editt cosmetics nr -
Essence nail art stampy polish nr 002 stamp me! black
Sally hansen insta-dri top coat
płytka hehe 057 / hehe 057 stamping plate


14 komentarzy:

  1. Zawsze wszędzie lewa ręka ląduje, bo zawsze wychodzi ładniej ;-D Co Cię tak dziś wzięło, że prawą też wprowadzasz na salony? ;-) Do mnie zdecydowanie bardziej przemawia zamek na radioaktywnej zieleni ;-D Choć dynie też pomysłowe i nieźle się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u lewej dość wysoko złamał mi się ostatnio paznokieć - stąd też zastój na blogu, bo chodziłam tylko w odżywce ;p na szczęście już odrasta i myślę, że w przyszłym tyg pokażę lewą, ale teraz wolałam jeszcze zostać przy prawej ^^

      Usuń
  2. bardziej podoba mi się mani z zamkiem :) a ja czasem robię zdjęcia prawej ręce ;) nawet wydaje mi się, że na prawej mam jakieś zgrabniejsze paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A co to się stało, że prawa ręka dostąpiła zaszczytu? Postanowiłaś zrobić tak dla odmiany, czy połamałaś paznokcie lewej? ;p Zdecydowanie wygrywa zamek i nietoperze, bo nie dość, że uwielbiam zieleń, to jeszcze jest ona neonowa ;p oraz z zamczyskiem <3 Jacusie Latarenki też fajne, ale zamek lepszy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na szczęście nie połamałam na nowo - odrasta jeden u lewej, który brzydko się złamał jakieś 3 tyg temu ;( a tę zieleń polubiłam od pierwszego malowania - jest wręcz jak radioaktywna ^^

      Usuń
  4. Zamek zdecydowanie bardziej mi się podoba :) Też masz tak, że prawej nie umiesz 'ułożyć' do zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na zdobienie paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie ten wzór zamczyska wygrywa!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.