poniedziałek, 19 października 2015

purple diamonds

Dziś chciałabym wam pokazać jeszcze jedno z moich starszych zdobień.
Złamałam sobie dość okropnie paznokcia, więc na nowe zdobienia będziecie musieli jeszcze poczekać ;/

Today I'd like to show you another of my old manicures. 
I broke one of my nails pretty badly so you'll have to wait for the new ones for some time :/

Użyłam: / I used:
Golden rose selevtive nr 04
Miss sporty clubbing colours ne 344
Catrice luxury laquers nr 03 let's get lost in vegas
Sally hansen insta-dri top coat
płytka BP-L013 / BP-L013 stamping plate 



słońce (i holo ♥) / sunlight (and holo ♥) 

22 komentarze:

  1. bardzo ładne mani :) współczuję złamanego paznokcia :"(

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny fiolet Catrice, całość urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się zaczęły rozdwajać paznokcie , już musiałam skrócić, a będzie pewnie jeszcze gorzej ;( diamenciki i brokat tworzą zgrany duet ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi jeden pękł dość wysoko - kleiłam trochę, ale jak troszkę odrósł to ścięłam, żeby urósł zdrowy ;)

      Usuń
  4. holo glitter i nic więcej mi do szczęścia nie potrzeba <333 *.* cudne <3 szkoda tego paznokcia :(((( trzeba było pchać łapy gdzie nie trzeba? ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odstawiłam na miesiąc odżywkę z Eveline, bo testowałam inną i się posypały ;/

      Usuń
    2. Smutek :( ja od jakiegoś czasu żadnych odżywek nie stosuję tylko olej/oliwki i paznokcie mam tak mocne, że aż sama jestem w szoku. I do tego rosną jak szalone - co ma swoje minusy, no ale ;p

      Usuń
  5. Łączę się w bólu ;) Również połamałam paznokcie, i to jak na złość właśnie przy lewej ręce :( Zdobienie bardzo ładne, ten lakier z catrice jest boski <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chyba wrzucę jakieś zdobienia robione na prawej właśnie, bo stare, nadające się do publikacji zdobienia mi się kończą ;p

      Usuń
  6. Biedne połamańce :( Niech sobie rosną.
    A zdobienie bardzo mi się podoba, ze względu na ten Catrice, pięknie migocze!

    OdpowiedzUsuń
  7. Na bogato ^^ Glitter i diamenty ;-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny ten lakier z Catrcie <3 Mi tez się strasznie złamał paznokieć :(

    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam ten catrice kilka razy w łapkach, ale zawsze zostawiałam, mając w pamięci podobne cudeńko z serii Crushed Crystals, które kryje po 4-5 warstwach >.<

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny ten Catrice ;) i bardzo podoba mi się te płytka, muszę się za nią rozejrzeć, gdy będę robiła zakupy na bps ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fioletowe paznokcie wyglądają cudnie :) Mi się dawno paznokcie nie połamały i zaczynam się już bać :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.