czwartek, 12 listopada 2015

Projekt u Elizy: tydzień 1

Dziś chciałabym wam pokazać pierwsze zdobienie w ramach paznokciowego projektu Elizy.
Motywem są słodycze, a że dawno nie robiłam na paznokciach babeczek, postanowiłam właśnie je zmalować ;)

Today I'd like to show you my first manicure for Eliza's nail art project.
The prompt is sweets, and since I haven't done cupcakes on my nails in a while, I decided to go for it now ;)

Użyłam: / I used:
Editt cosmetics frozen nail 5
Sally hansen xtreme wear 300 white on
Golden rose color expert 48
Paese 347
Miss sporty lasting colour 390
Sally hansen insta-dri top coat 




18 komentarzy:

  1. Ja nie wiem, jak się za to zabrać! Najłatwiej byłoby ze stemplami, ale nie mam żadnej cukierkowej płytki... ;p Cudna babeczka :) Obawiam się, że też skończę z muffinką :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodka babeczka :) Mi moje nie wyszły więc zainspirowałam się milką :) Po najmniejszej linii oporu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodka babeczka <3 podejrzewam, że 90% zdobień to będą muffinki na ten tydzień - moje też ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja myślałam właśnie, że cukierki i dlatego poszłam w tę stronę ;p

      Usuń
    2. też byłam pewna, że ponad połowa to będą cukiery :D i też wykonałam babeczki :D

      Usuń
  4. Aż mi sie zachciał różu na pazurkach ;) chyba coś zmaluję ;)) A Twoje mani wyszło bardzo smakowicie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeglądam sobie blogi i wszędzie słodkości ;) aż ślinka cieknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, ze nie wiedZiałam wcześniej o projekcie bo chetnie bym sie przyłączyła :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.