poniedziałek, 30 listopada 2015

recenzja płytki BP-72 (stamping plate review) + manicure

Dziś chciałabym wam pokazać bajkową płytkę z BornPrettyStore.
Znajdziecie ją w dziale nail art, a dokładnie tutaj.

Today I'd like to show you a fairytale plate from BornPrettyStore.
You can find it in the nail art section, namely here.

Mamy tu jeden duży i kilka mniejszych wzorków.
There is one big and several smaller designs.

Płytka zabezpieczona jest niebieską folią - nie zapomnijcie odkleić jej przed użyciem ;)
The plate has a blue foil for protection - don't forget to remove it before stamping :) 

Poniżej możecie zobaczyć wszystkie wzorki z płytki BP-72.
Below you can see all the designs from BP-72.

Inspiracją tego zdobienia była opowieść o Kopciuszku, dlatego też wszystko jest jasnoniebieskie. Dodałam również cyrkonie, bo kojarzyły mi się ze szklanymi pantofelkami ;)

For this mani, my inspiration was a story about Cinderella, so I did it in light blue. Also, I added some blue crystals, beceuse they reminded me of the glass slippers ;) 

Użyłam: / I used:
Sally hansen xtreme wear 300 white on
Safari 341
Essence nail art stampy polish 001 stamp me! white
Miss sporty clubbing colours 456
Sally hansen insta-dri top coat
płytka BP-72 / BP-72 stamping plate
cyrkonie / rhinestones 


Nie zapomnijcie użyć kodu na 10% rabatu podczas zakupów! ;)
Don't forget to use this 10% off code while shopping! ;)
HNBQ10

9 komentarzy:

  1. ale ładne mani, śliczny ten niebieski lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wykorzystałaś wzór z płytki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta płytka nie dawała mi spokoju przez dłuższy czas bo nie wiedziałam jak ją wykorzystać, choć sama w sobie jest śliczna. Ty zrobiłaś piękne zdobienie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie miałabym problem jak ją wkomponować w zdobienia, bo mimo, że ładna to jednak ja wolę praktyczniejsze wzory. Ale Tobie wyszło świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne, romantyczne mani <3 właściwie to nigdy nie zwróciłam uwagi na tą płytkę podczas zakupów, a ten duży wzór na środku, jednorożec i to coś a la łapacz snów są warte zastanowienia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. nie ciągnie mnie do tej płytki, bo nie mam pojęcia jak ją użyć ;) ale tobie wyszło bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju śliczne, mimo że niebieskości to nie moje kolory ale te są bajeczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zimowo :) I do tego ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.