czwartek, 28 stycznia 2016

chevron tape

Zygzakowe tasiemki do zdobień opanowały paznokciowe blogi, więc czas też na moje zdobienie.
Zrobiłam niebiesko-różowy gradient, nakleiłam tasiemkę i pokryłam wszystko czernią. Następnie usunęłam kawałki taśmy i pomalowałam wszystko topem. Bardzo podoba mi się taki efekt i na pewno kiedyś coś takiego powtórzę ^^

Chevron nail art tapes have been all over nail blogs recently, so it's time I show you my manicure.
I did a blue and pinkish gradient, added the tape, and covered the spaces with some black. I ripped off the tape pieces and sealed it all with a top coat. I really like these nails and I'm definitely doing something like this again ^^

Użyłam: / I used:
Kasako docai liquid latex
Sally hansen insta-dri 270 racey rouge
Sophin 242
Wibo extreme nails 34
Sally hansen insta-dri top coat
BPS chevron tape



Tasiemkę znajdziecie na stronie BornPrettyStore.
Nie zapomnijcie użyć kodu na 10% rabatu podczas zakupów! ;)
You can get this tape on BornPrettyStore's website.
Don't forget to use this 10% off code while shopping! ;)
HNBQ10

11 komentarzy:

  1. Ja właśnie czekam na moją tasiemkę :D można z nią tworzyć cuda! Śliczne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też ją dostałam niedawno :D Twoje pazurki są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ta tasiemka ;) Dużo blogerek ja dostało,a żadne zdobienie się nie powtórzyło ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na wykorzystanie tasiemki.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie połączyłaś kolory! bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę musiała też spróbować użyć tasiemek bo ten efekt jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Musze coś takiego sobie zorganizować :D Efekt jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pracochłonne to mani ale efekt jest rewelacyjny! Z tych wszystkich recenzji tej tasiemki chevron na różnych blogach, Twoje mani jest najładniejsze i najbardziej pomysłowe!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne pazurki, efekt powalający!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.