wtorek, 15 marca 2016

Spring Time: flowers

Dziś chciałabym wam pokazać moje drugie zdobienie na wiosenny projekt u Trii.
Udało mi się zrobić zdjęcia w słoneczny dzień, więc mani jest naprawdę wiosenne :D

Today I'd like to show you my second nail art for Trii's spring challenge.
I managed to take the photos on a sunny day, so it really is a spring time mani :D

Użyłam: / I used:
Sally hansen xtreme wear 300 white on
Essence nail art stampy polish 002 stamp me! black
farbki akwarelowe / watercolour paints
Sally hansen insta-dri top coat
płytka BP-78 / BP-78 stamping plate 



13 komentarzy:

  1. tło jest śliczne! kwiatki wyglądają jak prawdziwe *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne <333 takie artystyczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie ciekawe. Bardzo podoba mi się taka interpretacja. Farbkami wodnymi normalnie się działa? jak na papierze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można nimi robić też tzw. blur effect, ale w tym zdobieniu użyłam ich tak, jak się maluje na papierze ;)

      Usuń
  4. śliczne ;) właśnie mi przypomniałaś,że mój insta dri zgęstniał :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wygląda to zdobienie! Bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio coraz więcej słonecznych dni, chyba je przywołałyście tymi paznokciami :D Urocze są :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna baza pod stemple :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O jaaaaa! Tło tych stempli jest genialne *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. dużo się dzieję ale cudownie wygląda to :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.