czwartek, 10 marca 2016

zdobienie na życzenie

Pora na pokazanie zdobienia, o które poprosił mój kolega. Dziś wypada pierwsza rocznica wydania albumu Rebel Heart Madonny, który był inspiracją tego mani ;)
(Zdjęcia niestety w sztucznym świetle.)

It's time to show you a nail art my friend asked me to do. Today is the first anniversary of Madonna's Rebel Heart album release by which the mani was inspired ;)
(Photos in artificial light unfortunately.)

Użyłam: / I used:
Wibo extreme nails 34
Virtual fashionmania 190 all my love
Sally hansen xttreme wear 300 white on
farbki akrylowe / acrylic paints
Sally hansen insta-dri top coat 



Jakiś czas temu robiłam podobne zdobienie - inspirowane płytą MDNA Madonny.
Some time ago I did a similar nail art - recreation of Madonna's MDNA album.

7 komentarzy:

  1. super pomysł na inspirację, bardzo fajne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale świetna jest ta panterka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne <3 mam kumpla co ma jebla na punkcie Madonny, nawet udało mu się zebrać wszystkie jej single - za niektóre płacił po kilkaset złotych na aukcjach /szał/ myślę, że byłby zachwycony tymi paznokciami tak jak ja :D Poprzednia Madonna też genialna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. no nieźle, o ja dziś mamie panterkę robiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna inspiracja i pazurki oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne! lubię taki inspirowane mani :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie wersje są świetne :) I fajnie, że kolega poprosił o paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.