sobota, 9 września 2017

31DC2017: Day 09 - rainbow nails + BPS brushes

Dziś malujemy tęczę! ♥ Wybrałam klasyczną interpretację tematu :)
Na końcu posta znajdziecie recenzję pędzelków, jakich tu użyłam.

Today we're painting rainbows! ♥ I went for the most classic interpretation :)
At the end of this post you can also find a review of the brushes I used here.


Użyłam / I used 


Poniżej znajdziecie moje zdobienia z poprzednich edycji:
Below you'll find my nail arts from previous editions:

2016 - tutaj / here

2015 - tutaj / here

2014 - tutaj / here 

Pora na recenzję :)
Zestaw pędzelków pochodzi z BornPrettyStore. Składa się z 5 pędzli o różnej długości włosia - nadadzą się do malowania detali, jak i prostych linii.
Dobrze mi się nimi pracuje - co widać po przebarwieniach ;)

And now it's time for the review :)
I got a set of nail art brushes from BornPrettyStore. There are 5 brushes of different length - they are useful both for painting details and straight lines.
As you see by the staining, I'm using them quite a lot ;)




6 komentarzy:

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.