środa, 29 listopada 2017

Beauty Big Bang

Dziś chciałbym się z Wami podzielić rzeczami z BeautyBigBang.com.
A są to: karuzela z metalicznymi ćwiekami w kształcie serc oraz trzy urocze płytki do stempli.
Znacie ten sklep? Jeśli nie, to zachęcam do odwiedzenia - mają naprawdę fajne płytki ;)

Today I'd like to share with you some new products I got from BeautyBigBang.com.
These are heart-shaped metallic studs and three super cute stamping plates.
Do you know this shop? If not, I encourage you to check it out - their stamping plates are really nice ;)






Nie zapomnijcie użyć kodu na 10% rabatu podczas zakupów! ;)
Don't forget to use this 10% off code while shopping! ;)
JUNA10


9 komentarzy:

  1. Nie zwróciłam wcześniej uwagi na ich płytki bo stwierdziłam, że mam ich za dużo :D Ale faktycznie wyglądają bardzo fajnie! Ciekawa jestem czy dobrze się odbijają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne płytki. Już wiem co następnym razem u nich zamówię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Musze się zaopatrzyć w jakies nowe płytki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też włąsnie zastanawiam się nad jakąś płytką :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Płytki są ładne, ale mnie zachwyciły ćwieki-serduszka. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne płytki,szczególnie teraz, te z zimowo świątecznymi wzorkami. muszę odwiedzić strone i sprawdzić co tam ciekawego mają ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.