poniedziałek, 13 listopada 2017

BPS gradient nail art brush review

Dziś zapraszam na recenzję pędzelka do gradientu z BornPrettyStore.
Znajdziecie go w dziale nail art sklepu.

Today I want to show you a gradient nail art brush from BornPrettyStore.
You'll find it in their nail art section


Użyłam / I used 


Pędzelek ma włosie dwóch długości, dzięki czemu łatwiej jest stworzyć gradient. Na palcu środkowym używałam pędzelka pionowo, a na serdecznym - poziomo. Pierwszy raz robiłam gradient pędzelkiem (a nie gąbką), ale myślę, że wyszło całkiem dobrze :)
Na pierwszym zdjęciu widać jedną warstwę, a na drugim, już gotowy mani - z dwiema warstwami.

The brush has bristles of two lenghts that make it easier to mix colours while creating a gradient. On my middle finger you see a gradient done by stroking vertically and on the ring finger - horizontally. It was my first time creating a gradient with a brush (and not a sponge) but I think it went quite well :)
The first photo shows one coat and below you'll see a ready mani with two coats.
 



Nie zapomnijcie użyć kodu na 10% rabatu podczas zakupów! ;)
Don't forget to use this 10% off code while shopping! ;)
HNBQ10

11 komentarzy:

  1. Bardzo ladnie to wyglada ;-) ja nigdy nie opanowalam cieniowania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt moim zdaniem taki sam, jak gąbeczką. :) Bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się :) ale na hybrydach łatwiej mi się robi pędzelkiem, bo nie brudzi skórek (tak, wiem, jest liquid latex :p ale malować i odklejać go przy każdej warstwie to dla mnie za dużo zabawy)

      Usuń
  3. na pewno sobie sprezentuje za jakis czas, dawno już żadnych gradientów nie malowałam :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda nawet nieźle! Mam taki pędzelek, ale jakoś nie umiem się przekonać do jego używania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam też taki pędzelek i lubię go używać chociaż muszę jeszcze poćwiczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłoby idealne do sukienki którą kupiłam na zoio. Dodatkowo kusi mnei ten pędzelek :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.