czwartek, 29 listopada 2018

watercolour with geometry BP-X36

Dziś zapraszam na recenzję kolejnej płytki BornPrettyStore - Geometry BP-X36.
Znajdziecie na niej wzory geomertyczne i kwiatowe.

Today I'd like to show you another BornPrettyStore's stamping plate - Geometry BP-X36.
This plate has both flowery and geometric designs :)

Poniżej widzicie wielkość wzorów.
Below you can see the sizes. 

Płytka zabezpieczona jest niebieską folią - nie zapomnijcie odkleić jej przed użyciem ;)
The plate has a blue foil for protection - don't forget to remove it before stamping :) 

A teraz pora na zdobienie. Pomalowałam paznokcie na biało, dodałam kilka plamek farbkami akwarelowymi i odbiłam wzorek z płytki. Wszystko na koniec pokryłam topem matującym.

And now, the manicure. I painted my nails white and made some spots with watercolour paints. Then added the stamps and finished it off with a matte top coat.

Użyłam / I used
Wibo extreme nails 34
Sally hansen xtreme wear 139 white on
Golden rose wow 203
Sally hansen insta-dri top coat
Lovely matte top coat
płytka / stamping plate: Geometry BP-X36




Nie zapomnijcie użyć kodu na 10% rabatu podczas zakupów! ;)
Don't forget to use this 10% off code while shopping! ;)
HNBQ10

1 komentarz:

  1. Bardzo ładna baza z farbek pod stemple :) Płytka fajna! ;) Podobają mi się wszystkie wzory.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.