niedziela, 25 listopada 2018

31DC2018: round-up post / podsumowanie

W tym roku, po raz piąty z rzędu udało mi się wziąć udział i ukończyć #31DC2018 :)
Nie było łatwo codziennie znaleźć czas na skomplikowane zdobienia, co też pewnie widać przy niektórych tematach. Ale udało mi się też stworzyć kilka, które na pewno trafią do grona moich ulubieńców.
Poniżej znajdziecie wszystkie zdobienia (zdjęcia są podlinkowane do pełnych wpisów).

This year for the fifth time in a row, I took part and managed to complete the #31DC2018 :)
It wasn't easy to find time to do my nails every day with an intricate design but you probably already knew that from looking at some themes. On the other hand, there is a few manis that became my favourites.
Below you'll find all nail arts (the photos are linked to full posts).


KOLORY / COLOURS

czerwony / red

pomarańczowy / orange 

żółty / yellow 

zielony / green 

niebieski / blue 

fioletowy / violet 

czarno-białe / black & white

metaliczne / metallic

tęcza / rainbow

gradient


STYLE / STYLES

kropki / polka dots

paski / stripes

zwierzęce / animal print

kwiaty / flowers

delikatne / delicate print

geometryczne / geometric

brokatowe / glitter

half moon

galaxy

water marble


INSPIROWANE... / INSPIRED BY...

kolorem / a colour

piosenką / a song

filmem / a movie

książką / a book

modą / fashion

wzorem / a pattern

sztuką / artwork

flagą / a flag

czymś nadprzyrodzonym / the supernatural

tutorialem / a tutorial

ulubione / nails u love

Które podobają się Wam najbardziej?
Which are your favourites?

8 komentarzy:

  1. Mnóstwo świetnych zdobień! Mnie najbardziej zauroczyły zakochane ptaszki inspirowane sztuką :) Gratuluję ukończenia wyzwania!

    OdpowiedzUsuń
  2. czarno białe najbardziej mi sie podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podobają mi się "gradient", "geometria" i "sztuka" :) Super, że udało Ci się zmalować wszystkie zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. geometria wyszła tak w sumie przypadkiem - w mojej głowie wyglądało to zupełnie inaczej :p ale byłam zadowolona z efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany, Attack on titan na paznokciach, jakim cudem to przegapiłam!!! Wow, boskie, jestem zachwycona!!!
    Poza Erenem najbardziej podobają mi się paski, geometryczne oraz nails you love ♥♥♥
    W ogóle mega gratuluję ukończenia challengu!!! Mi malowanie szło dobrze, ale ogarnianie zdjęć i montowanie filmików było tak czasochłonne, że dopiero niedawno skończyłam xD W przyszłym roku chyba niektóre tematy sobie odpuszczę albo jakoś zmodyfikuję wyzwanie, bo brakuje mi czasu i siły na całe 31 zdobień w miesiac ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnóstwo świetnych zdobień! Gratuluję wytrwałości i weny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.