wtorek, 29 kwietnia 2014

czerwone z topami

W to, że pazurki są czerwone musicie niestety uwierzyć mi na słowo. Aparat zjadł czerwone tony, pozostawiając różowo-pomarańczową papkę. Próbowałam to jakoś naprawić, ale jak widać nie wyszło :p
Rzeczywisty kolor lakieru waha się pomiędzy odcieniami z pierwszego i drugiego zdjęcia ;)

W zdobieniu możecie pierwszy raz zobaczyć top od Life, który kupiłam na Super-Pharmowskiej promocji. (resztę nabytków z SP i Natury pokażę w kolejnym poście ;) ) 


Użyłam:
Editt cosmetics VIP lady brak nr (czerwony)
Life nr 08 (czarno-czerwony)
Simple beauty nr 153 (złoty brokat)





5 komentarzy:

  1. boski topper Life, ale czerwone drobinki są niewidoczne :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety ;/ a w buteleczkach wydawały się różnić odcieniem od podkładu. Następnym razem wymyślę coś innego ^^

      Usuń
  2. podoba mi się to zestawienie, jak biedronka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię takie połączenie. Często łączę czerwień/ róż z czarnym glitterem też z Life :]

    OdpowiedzUsuń
  4. apetycznie ten kolorek wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.