poniedziałek, 28 kwietnia 2014

paski ombre - podejście 1.

Dziś chciałabym Wam pokazać zdobienie z wykorzystaniem jednego z moich nowych lakierów,
a mianowicie ze ślicznym niebieskim od PAESE ;)
Jak widać inspirowałam się pazurkami Mroofy, które możecie zobaczyć tutaj.

Mam mieszane uczucia co do tego zdobienia, przede wszystkim dlatego, że paski wyszły krzywo.
Na szczęście z daleka wyglądały całkiem dobrze, więc można się było pokazać w nich ludziom :p
Na pewno będę próbowała jeszcze zmalować coś podobnego,
na przykład w innej kolorystyce ;)


Użyłam:
PAESE nr 61 (niebieski)
Miss sporty clubbing colours nr 456 (błękit)
Coral prosilk nr 154 (jasny błękit)
Safari nr 56 (biel)
top Eveline 3w1




8 komentarzy:

  1. ciekawie! mi by się nie chciało robić tyle pasków podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne są, muszę wypróbować takie coś z brązami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne :) Też się zbieram wykonać to zdobienie ale się zebrać nie mogę jak to zwykle ja :D

    OdpowiedzUsuń
  4. przecudownie! :) chyba sama kiedyś spróbuję takiego zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, cudo <3 widze kolejną mistrzynię tego zdobienia !

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie ci wyszło ^^ uwielbiam ten błękit Delii ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy efekt wizualny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.