sobota, 19 kwietnia 2014

wiosenne kropeczki

Na przekór brzydkiej pogodzie za oknem, na pazurkach
mam dziś wesołe wiosenne kolorki.
Do wykonania zdobienia potrzebowałam tylko
trzech lakierów i sondy do kropek.
Efekt bardzo mi się podoba ;)
A co Wy o nim myślicie?


Użyłam:
Miss sporty clubbing colours nr 452 (pomarańczowy)
Golden rose paris nr 209 (żółty)
Miss sporty clubbing colours nr 455 (zielony)




Z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych
chciałabym życzyć Wam dużo zdrowia,
pomyślności i miłej, rodzinnej atmosfery ;)


9 komentarzy:

  1. bardzo fajne :) lubię takie żywe, wesołe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdobienie :)
    Wesołych Świąt:D

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne, mega wiosennie i wesoło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam identycznego kurczaczka;D a paznokcie w kropeczki fajnie wygladają;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam kropkowe desenie! piękne, świąteczne kolory dobrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kropki sa cudooowne.U mnie tz zagoscily :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne :) uwielbiam kropeczkowe mani !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.