wtorek, 16 września 2014

31DC2014: Day 16 - geometric

Lubię geometryczne wzory na paznokciach. Można połączyć niemal wszystko ;)
Do stworzenia dzisiejszego mani użyłam taśmy i różnych lakierów w trzech kolorach: czarnym, białym i czerwonym. Dopiero po pomalowaniu, zorientowałam się, że to moje drugie zdobienie w tej kolorystyce. Pierwsze możecie zobaczyć tutaj.

I like geometric shapes on my nails. You can combine almost everything ;)
My manicure was created using a tape and various nail polishes in black, white and red. After I did this one, I realised that it's my second nail art in these colours. Click here to see the previous one ;)


Użyłam: / I used:
Safari nr 56 (biały/white)
Lemax lakier kwadrat (biały z drobinkami/white with dots)
Life nr 08 (brokat/glitter)
My secret sandy nr 171 red surprise (czerwony piasek/textured red)
Golden rose rich color nr 35 (czarny/black)
Miss sporty crush on you nr 062 (czarno-srebrny piasek/textured black&silver)
taśma / tape





7 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się zdobienia z użyciem taśmy. Ostatnio wciąż nie mam czasu, szczególnie takiego potrzbnego na wysychanie, więc odpuściłam wszelkie taśmowe. Podziwiam za wyzwanie 31D i trzrymam kciuk, żeby się udało!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wygląda to zdobienie :) Bardzo fajny pomysł z tym gitterem :) Dzięki temu zdobienie ma w sobie to coś przynajmniej dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda na bardzo pracochłonne, ale efekt jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To zdobienie wygląda bardzo ładnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjnie wygląda to zdobienie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.