wtorek, 23 czerwca 2015

recenzja płytki BP-33 (stamping plate review) + manicure

Dziś chciałabym wam pokazać płytkę idealną na lato. Jest to oczywiście marynistyczna BP-33 ;)
Możecie ją znaleźć w BornPrettyStore, w dziale nail art, a dokładnie tutaj

Today I'd like to show you a summer must-have. It's a sailor themed stamping plate, known also as BP-33. You can find it in the nail art section, namely here.


Na płytce znajdziecie dwa duże i siedem mniejszych wzorków.
There are two big and seven smaller designs on the plate.


Płytka zabezpieczona jest niebieską folią - nie zapomnijcie odkleić jej przed użyciem ;)
The plate has a blue foil for protection - don't forget to remove it before stamping :)


Poniżej możecie zobaczyć wszystkie wzorki z płytki BP-33.
Below you can see all the designs from BP-33.



I na koniec - zdobienie.
Jako tło użyłam lakieru od Catrice, który niestety nie współpracuje z aparatem i widzicie go tylko jako granat, a w rzeczywistości mieni się też na fioletowo.
Ostemplowałam go różnymi wzorkami z płytki i wykończyłam używając matującego topu.

And finally - the manicure.
I used a nail polish by Catrice as my background, but unfortunately you can't see its real beauty - it's not just the navy blue, but there is also some purple in it.
I stamped it over with various desings form the plate and used a matte top coat to finish my mani.


Użyłam: / I used:
Catrice nr 66 blue and a half men
Essence nail art stampy polish nr 001 stamp me! white
płytka BP-33 / BP-33 stamping plate
Lovely matte top coat



Nie zapomnijcie użyć kodu na 10% rabatu podczas zakupów! ;)
Don't forget to use this 10% off code while shopping! ;)
HNBQ10

14 komentarzy:

  1. lubie tą płytkę choć ciężko u mnie z tymi wzorkami bo sie nie mieszcza na mojej płytce

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne wzorki, takie wakacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetnie to skomponowałaś!!!! Kocham morskie motywy i uwielbiam każde marynistyczne mani <3 świetnie wygląda w macie! Czuję się zainspirowana by w końcu wyciągnąć mój egzemplarz tej płytki i się z nim przeprosić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten wzór z kotwicami najlepszy! Całe mani jest śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Płytka będzie idealna na wakacje nad morzem. Twoje zdobienie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Płytki z marynarskimi wzorami nie mam, ale jak zobaczyłam Twoje zdobienie to przypomniałam sobie, że mam gdzieś naklejki z takim wzorem ;) muszę poszukać

    OdpowiedzUsuń
  7. Bajerancka jest ta płytka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne, wakacyjne :) Nie przepadam za stemplami, ale taka płytkę to bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialna jest ta płytka! Właśnie od razu skojarzyła mi się barwy biała i granatowa! I czerwone dodatki jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam tą płytkę i jestem z niej zadowolona :) Na sezon wakacyjny idealna ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne mani, ta płytka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ! Idealna nad morze :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.