czwartek, 18 czerwca 2015

recenzja płytki BP-L013 (stamping plate review) + manicures

Dziś chciałabym wam pokazać kolejną dużą płytkę z BornPrettyStore.
Jest to BP-L013, a znaleźć ją możecie w dziale nail art - tutaj.

Today I'd like to show you another big stamping plate from BornPrettyStore.
It's BP-L013 and you can find it in the nail art section, namely here.


Wszystkie wzory mają wymiary 1,6 cm x 1,4 cm.
The size of all the designs is 1,6 cm x 1,4 cm.


Płytka zabezpieczona jest niebieską folią - nie zapomnijcie odkleić jej przed użyciem ;)
The plate has a blue foil for protection - don't forget to remove it before stamping :)


Tutaj możecie zobaczyć wszystkie wzorki z płytki BP-L013.
Here you can see all the designs from BP-L013.


A teraz zdobienia.
Użyłam dwóch różnych wzorków z sercami w niebieskiej i fioletowej kolorystyce ;)

And now, the two manicures.
I chose two different heart design and used them with blue and purple ;)


Użyłam: / I used:
Lovely pastel pepper nr 2
Miss sporty clubbing colours nr 456
Essence nail art stampy polish ne 002 stamp me! black
czarne ćwieki / black studs
płytka BP-L013 / BP-L013 stamping plate





Użyłam: / I used:
My secret sandy nr 174 violet star
Miss sporty clubbing colours nr 344
Miss selene nr 225
płytka BP-L013 / BP-L013 stamping plate




Wcześniej pokazywałam także inne zdobienie z BP-L013:
I've showed you one more mani with BP-L013:


Nie zapomnijcie użyć kodu na 10% rabatu podczas zakupów! ;)
Don't forget to use this 10% off code while shopping! ;)
HNBQ10

14 komentarzy:

  1. Serduszka są przepiękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealne serduszkowe wzory na walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Chyba muszę przejść się gdzieś gdzie można kupić kosmetyki z Essence, bo widzę, że ten czarny lakier do stempli bardzo dobrze się odbija ;-)

      Usuń
    2. polecam - jest świetny :D choć z tego co się orientuję, słabo z ich dostępnością ostatnio ;/
      ja swój przywiozłam z Hiszpanii i teraz kolega, wracając z Erasmusa przywiózł mi kolejny, na zapas :D

      Usuń
  3. jej wszystkie takie ładne, ale najładniejsze te z serduszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, bardzo fajna ta płytka, ładne zdobienia z nią stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham tą płytkę :D przepiękne mani, zwłaszcza to niebieskie! w ogóle ogłośmy czerwiec miesiącem serc, bo na co drugim blogu zdobienia z tym motywem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fiolety wyglądają super! I koniki na biegunach są słodkie. Super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Te serduszka wyszły rewelacyjnie i idealnie do tego pasuje ten pieprzowy lovely. Żałuję,że go nie kupiłam jak był dostępny, ale ban to ban :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta płytka jest bardzo ładna, najbardziej z Twoich mani podoba mi się niebieskie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koniki i serduszka świetnie wyglądają, ale te diamenty skradły mi serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba się skuszę na tą płytkę ze względu na diamenty i serduszkowe wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niebieskie mani fajniejsze :) Szkoda tylko, że na płytce są takie małe wzorki (jak dla mnie)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.