niedziela, 9 września 2018

31DC2018: Day 08 - metallic nails + BBB plate review

Niedawno zakochałam się w metalicznych lakierach, więc czekałam na ten temat od początku ♥
Recently I fell in love with metallic polishes so I was waiting for this prompt from the beginning ♥


Użyłam / I used
Miss sporty gel shine 569
BPS stamping polish 2
Sally hansen insta-dri top coat
płytka BBB XL-009 / BBB XL-009 plate 



Poniżej znajdziecie moje zdobienia z poprzednich edycji:
Below you'll find my nail arts from previous editions:

2017 - tutaj / here

2016 - tutaj / here

2015 - tutaj / here

2014 - tutaj / here
A teraz recenzja.
Użyłam wzoru z płytki BBB XL-009 z BeautyBigBang. Na płytce znajdziecie azteckie / geometryczne wzorki oraz piórka.

And now the review.
The design I used is from BeautyBigBang's plate called BBB XL-009. It's main theme is aztec / geometric, but you also have some feathers. 

Poniżej widzicie wielkość wzorków.
Below you can see the sizes. 

Płytka zabezpieczona jest niebieską folią - nie zapomnijcie odkleić jej przed użyciem ;)
The plate has a blue foil for protection - don't forget to remove it before stamping :) 

Płytki użyłam również w moim poprzednim mani, tutaj.
I used this plate in my previous mani as well.

Nie zapomnijcie użyć kodu na 10% rabatu podczas zakupów! ;)
Don't forget to use this 10% off code while shopping! ;)
JUNA10

2 komentarze:

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.