sobota, 30 listopada 2013

A jak Abstrakcja

Ostatnia praca na Projekt Marzenia ;)

Zupełnie nie miałam pomysłu co zmalować, ani w jakiej kolorystyce.
W końcu postanowiłam użyć 5ciu lakierów z tej samej serii ;)
Żeby nie było pusto, dodałam kropeczki.


Użyłam:
Miss sporty clubbing colours nr 036 (brązowy)
Miss sporty clubbing colours nr 452 (brzoskwiniowy)
Miss sporty clubbing colours nr 455 (zielony)
Miss sporty clubbing colours nr 344 (fioletowy)
Miss sporty clubbing colours nr 456 (błękitny)
Safari nr 56 (biały)



i zdj w sztucznym świetle:


6 komentarzy:

  1. Ładne mani ;) Uwielbiam te lakiery , chociaż dawno już po nie nie sięgałam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie sobie uświadomiłam, że na 100 kilka lakierów, które posiadam nie mam żadnego z Miss Sporty...
    Mani- jestem na tak:]

    OdpowiedzUsuń
  3. pozytywne te kolorki :) super zdobienie !

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt końcowy wyszedł bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.