piątek, 29 listopada 2013

zakupy

Jak wszyscy wiedzą, miniony tydzień był tygodniem Rossmanna :D
Udało mi się kupić tylko to co planowałam, bez żadnych ekstra dodatków.
(Głównie dlatego, że pod szafami z kolorówką było zawsze pełno ludzi, 
a ja nie lubię wybierać kosmetyków w takich warunkach ;p)

Chciałam jeszcze kupić chwalony w blogsferze tusz Lovely, 
ale niestety w każdnym z trzech Rossmannów, w których byłam, był wykupiony.

Jak się pewnie domyślacie, moje zakupy były związane z paznokciami ;)


zdjęcia robiłam w dziennym świetle, ale że jest pochmurno, 
wyszły tak nieciekawie

 preparat do usuwania skórek, którego recenzję czytałam u Manii

dobrze wszystkim znana odżywka od Eveline

i dwa lakiery od Miss Sporty
niebieski właśnie mi się kończył, więc uzupełniłam zapas,
a na ten zielony od jakiegoś czasu miałam ochotę ;)

A Wam udało się kupić to co chciałyście? ;)

2 komentarze:

  1. Ja kupiłam m.in. wymarzony Rimmel Celebrity Bash i zamsz Wibo <3

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się udało z tym tuszem, oprócz tego tylko lakier Sh i korektor :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.