piątek, 22 listopada 2013

Purple Heart

Czyli bardzo spóźniony ostatni tydzień Projektu Zmalowane Melodie.
Inspirowałam się tytułem piosenki Sabatonu - "Purple Heart"
Podkreślam, że tytułem, bo piosenka jest w zupełnie innym klimacie niż moje 'wesołe' pazurki.

Najpierw kilka słów o zdobieniu;
Użyłam jednego z moich nowych pisaków od my secret - fioletu.
Nie widać tego na zdjęciach, ale lakier ma w sobie delikatny złotawy shimmer.
Bardzo ładnie prezentuje się na pazurkach ;)


Użyłam:
My secret sandy nr 174 violet star (fioletowy)
Safari nr 56 (biały)





I na koniec piosenka.
Od razu mówię, że jest raczej smutna,
ale bardzo ją lubię :)



5 komentarzy:

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.