czwartek, 28 listopada 2013

I jak Ikat Print Nails

Zdobienie na Projekt Marzenia.
Mój pierwszy Ikat Print :D
Następnym razem będę wiedziała, że trzeba zachować większe odstępy między tymi 'wzorkami', 
bo teraz miałam problem z namalowaniem czarnych obramowań tak, żeby na siebie nie nachodziły ;p
Ale jak to mówią 'człowiek uczy się na błędach' ;)

Zapraszam na zdjęcia w (pochmurnym) świetle dziennym
(ostatnie zdj z fleszem)


Użyłam:
Miss sporty clubbing colours nr 455 (zielony)
Miss sporty nr 80 (czarny)
Miss sporty clubbing colours nr 452 (pomarańczowy)
Safari nr 56 (biały)






6 komentarzy:

  1. ale fajny ikat, świetnie dobrałaś kolory ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też planuję zrobić mój pierwszy ikat :) a u Ciebie nie widać że miałaś z tymi odległościami problem. Pięknie się to prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie ci wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie, bardzo podoba mi się zdobienie tego typu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.