czwartek, 8 września 2016

31DC2016: Day 08 - metallic nails

Tym razem na ósmy dzień wyzwania zdecydowałam się użyć popularnego ostatnio lustrzanego pyłku do paznokci. Niestety nie miałam czasu zrobić zdjęć w ciągu dnia i sztuczne oświetlenie odebrało paznokciom prawie cały urok ;(

This year for the metallic day I decided to go with the popular mirror nails look. Unfortunately I didn't have time during the day for photos, so they were taken in artificial light and the effect is almost completely lost ;(

Użyłam: / I used:
Born Pretty base coat
Born Pretty top coat
Indigo metal manix 



Poniżej znajdziecie moje zdobienia z poprzednich edycji:
Below you'll find my nail arts from previous editions:

2015 - tutaj / here

2014 - tutaj / here

8 komentarzy:

  1. ja właśnie czekam na mój lustrzany pyłek z BPS :D
    a ten lakier co miałaś w 2014 jeszcze mam w szufladzie! swego czasu bardzo często go używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ochotę w końcu kupić sobie lusterkowy efekt na paznokcie:) Osłuchałam się o tych pyłkach i specjalnych topach tyle że chyba wiem już wszystko na ten temat:D

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze! Jaki ciekawy ten z 2014!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli sztuczne oświetlenie do zdjęć odebrało efektowi lustra cały urok, to boję się pomyśleć, jak świetnie wyglądałoby to zdobienie w odpowiednim świetle ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. były naprawdę lustrzane - dało się w nich przejrzeć, jak w łyżeczce, ale zawsze to coś :D

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.