środa, 4 kwietnia 2018

playful cats with BP-59

Dziś zapraszam na kocie zdobienie :)
Wykorzystałam płytkę BP-59BornPrettyStore. Więcej znajdziecie w sekcji nails na ich stronie.

Today I want to show you a cats manicure :)
I used BP-59 stamping plate from BornPrettyStore. You'll find more in the nails section of their website.

Poniżej widzicie wielkość całopaznokciowego wzoru.
Below you can see the whole-nail design's size. 

Płytka zabezpieczona jest niebieską folią - nie zapomnijcie odkleić jej przed użyciem ;)
The plate has a blue foil for protection - don't forget to remove it before stamping :) 

A teraz pora na zdobienie.
Wykorzystałam dwa wzorki z kotami. Odbiłam je czarnym lakierem, a potem pokolorowałam na biało. Na pozostałych paznokciach jest (niewidoczny na zdjęciach) gradient i brokatowy top.
Lubicie koty? :)

And now, the manicure.
I used two cat designs. I stamped with black and then filled the outlines with some white. On the remaining nails I did a (hardly visible in photos) gradient and added some glitter top coat.
Do you like cats? :) 

Użyłam / I used
Kiko 343
Golden rose rich color 44
Wibo art liner 13
płytka BP-59 / BP-59 stamping plate
Sally hansen xtreme wear 139 white on
Life 21
Sally hansen insta-dri top coat 



Nie zapomnijcie użyć kodu na 10% rabatu podczas zakupów! ;)
Don't forget to use this 10% off code while shopping! ;)
HNBQ10

3 komentarze:

  1. Chyba jestem jedną z niewielu osób, które kotów się boją :D Mimo wszystko zdobienie jest bardzo fajne, na pewno sprawdzi się u kociar :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czaderski mani, uwielbiam koty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla kociary jak ja, ta płytka jest genialna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.