czwartek, 10 maja 2018

holo "galaxy"

No dobrze, nie jest to galaktyka. Ale gotowe zdobienie tak mi się właśnie skojarzyło ;)
Wykonałam je z płtyką BP-49 z BornPrettyStore.

Ok, it's not technically a galaxy. But it was my first impression when I looked at the finished mani ;)
I made it with BP-49 stamping plate from BornPrettyStore.

Poniżej widzicie, że cała płytka składa się z różnych wzorów.
Below you can see that there's a lot going on on the plate. 

Płytka zabezpieczona jest niebieską folią - nie zapomnijcie odkleić jej przed użyciem ;)
The plate has a blue foil for protection - don't forget to remove it before stamping :) 

A teraz moja galaktyka. Na tło użyłam trzech różnych granatów, choć niestety tego nie widać. Następnie, niebieskim holosiem, stemplowałam różne wzorki, żeby pokazać ich jak najwięcej :)

And now my galaxy. I used three different navy blue polishes as my background (it's not that visible unfortunately). For stamping I chose a blue holo polish and picked different designs to show you most of them :) 

Użyłam / I used
Sinsay nails 59X navy
Wibo glamour satin 1
Miss sporty gel shine 510
Carla cosmetics 4D-2holo
Sally hansen insta-dri top coat
płytka BP-49 / BP-49 stamping plate 


Nie zapomnijcie użyć kodu na 10% rabatu podczas zakupów! ;)
Don't forget to use this 10% off code while shopping! ;)
HNBQ10

5 komentarzy:

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.