poniedziałek, 5 listopada 2018

Paris, je t'aime - BP-36 review

Dziś zapraszam na recenzję kolejnej płytki do stempli z BornPrettyStore. Jest to jedna z wcześniejszych serii, więc bardzo możliwe, że już ją znacie - BP-36 :)

Today I'd like to show you another stamping plate from BornPrettyStore. It's from one of the older series so it's probable you've already seen it - here's BP-36 :)

Poniżej widzicie wielkość wzorów.
Below you can see the sizes. 

Płytka zabezpieczona jest niebieską folią - nie zapomnijcie odkleić jej przed użyciem ;)
The plate has a blue foil for protection - don't forget to remove it before stamping :) 

A teraz pora na zdobienie - połączyłam róż ze złotem i dodałam dwa stemple z płytki. Najpierw na białej bazie odbiłam na złoto całopaznokciowy wzorek, a potem dorzuciłam do tego czarny napis.

And now, the manicure. I combined pink and gold with two designs from the plate. Firstly, I stamped a gold whole-nail design on a white background and then I added the black letters. 

Użyłam / I used
 Wibo glamour sand 2
Sally hansen xtreme wear 139 white on
Wibo royal manicure 2
Moyra stamping polish 09
Moyra stamping polish 06
Sally hansen insta-dri top coat
płytka / plate: BP-36


Nie zapomnijcie użyć kodu na 10% rabatu podczas zakupów! ;)
Don't forget to use this 10% off code while shopping! ;)
HNBQ10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.