niedziela, 11 sierpnia 2019

galaxy nails

Dziś zapraszam na pastelową galaktykę :)
Użyłam płytki Christmas L005 z BornPrettyStore, na której, jak za chwilę zobaczycie, oprócz bożonarodzeniowych wzorków znajdziemy również trochę kosmosu.

Today I'd like to show you pastel galaxy nails :)
I used a Christmas L005 stamping plate from BornPrettyStore which, as you're going to see in a moment, is not only about christmas, but also galaxies.


Płytka zabezpieczona jest niebieską folią - nie zapomnijcie odkleić jej przed użyciem ;)
The plate has a blue foil for protection - don't forget to remove it before stamping :) 

Zrobiłam gąbeczką pastelowe tło i nastemplowałam białe wzorki. Całość pokryłam topem matującym z cząsteczkami brokatu z Wibo - czy ktoś pamięta jeszcze tę serię? ;p

Using a sponge I made a pastel background and stamped on some white designs. I sealed it in with a matte top coat with glitter from Wibo - does anyone remember this polish? ;p 

Użyłam / I used:
Golden rose rich color 46
Miss sporty clubbing color 170
My Secret chalky matt 241 violet
Moyra stamping polish 07
Wibo wow effect matte glitters 2 


Nie zapomnijcie użyć kodu na 10% rabatu podczas zakupów! ;)
Don't forget to use this 10% off code while shopping! ;)
HNBQ10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.