czwartek, 19 lipca 2018

lace roses

Uwielbiam kwiatowe wzorki, więc musiałam mieć tę płytkę :D
Nazywa się Valentine's Day, ale zdecydowanie można jej używać nie tylko w Walentynki - spójrzcie na te róże ♥
Znajdziecie ją w BornPrettyStore, a dokładnie tutaj.

I love flowery designs so when I saw this plate I had to have it :D
It's called Valentine's Day but it can definitely be used all year round - just look at those roses ♥
You'll find it at BornPrettyStore, here.

Poniżej widzicie wielkość wzorów.
Below you can see the sizes. 

Płytka zabezpieczona jest niebieską folią - nie zapomnijcie odkleić jej przed użyciem ;)
The plate has a blue foil for protection - don't forget to remove it before stamping :) 

A teraz pora na zdobienie.
Wybrałam róże, które wyglądają, jakby były wplecione w koronkę i użyłam metalicznych lakierów, żeby dodać im charakteru (plus ostatnio zakochałam się w metalikach ♥)

And now, the manicure.
I chose roses that remind me of a lace pattern and used metallic polishes to make the design more interesting (and also - I recently fell in love with metallic polishes ♥) 

Użyłam / I used
Miss sporty gel shine 569
BPS stamping polish 2 silver
Sally hansen insta-dri top coat
płytka / stamping plate Valentine's day BP-L001


Nie zapomnijcie użyć kodu na 10% rabatu podczas zakupów! ;)
Don't forget to use this 10% off code while shopping! ;)
HNBQ10

4 komentarze:

  1. Fajne zdobienie! Mam tę płytkę i też niedawno ją pokazywałam - jest bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta płytka ma rzeczywiście wiele ciekawych wzorów i to nie koniecznie na walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Metaliczne róże na tym tle prezentują się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne wzory, bardzo mi sie podoba ta płytka :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.