poniedziałek, 16 lipca 2018

world cup 2018 nails

Jeśli śledzicie mnie na instagramie, to pewnie już widzieliście te zdobienia :)
Moje mundialowe paznokcie z ostatnich dwóch meczów.

If you're following me on instagram, you've probably already seen these :)
My World Cup manicures for the last two matches.


Na początek mecz o trzecie miejsce - Belgia kontra Anglia:
Firstly, the play-off for the 3rd place - Belgium vs. England: 

Użyłam / I used:
farbka akrylowa / acrylic paint
Wibo extreme nails 34 
Sally hansen xtreme wear 139 white on
Virtual fashionmania 190 all my love
Sophin 68
Sally hansen insta-dri top coat


I teraz czas na finał - Francja kontra Chorwacja:
And now, the final - France vs. Croatia: 

Użyłam / I used:
farbka akrylowa / acrylic paint
Sally hansen xtreme wear 139 white on
Essence nail art stampy polish 001 stamp me! white
Kiko 294
Miss sporty clubbing colours 456
Sophin 68
Virtual fashionmania 190 all my love
Sally hansen insta-dri top coat
płytka XY-10 / XY-10 stamping plate

2 komentarze:

  1. Piękne paznokcie :) najbardziej szkoda mi tej Chorwacji, tak dzielnie walczyła przez cały turniej :( pozdrawiam i zapraszam na http://modnespodnice.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 27 yr old Executive Secretary Elise Mapston, hailing from Swan Lake enjoys watching movies like Blood River and Hunting. Took a trip to Medina of Fez and drives a Duesenberg Model J Long-Wheelbase Coupe. znajdz te informacje tutaj

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.